چرا هدایای تبلیغاتی تاثیر میگذارند ؟!

چرا هدایای تبلیغاتی تاثیر میگذارند ؟!

هدایای تبلیغاتی یکی‌از محبوب‌ترین ابزارهای تبلیغاتی موجود میباشند ; آن ها هم زمان اثرگذار و تبلیغاتی می‌باشند , و چیزی به زندگی‌های کسانی که آنان را اخذ می نمایند و به کارگیری می‌نمایند طولانی تر میکنند . البته چرا دوچندان پیروز هستند؟ چرا آن‌ها خیلی عالی کار می‌کنند؟ دلایل احتمال دارد خیلی شفاف باشند که شما در صدر تفکر می‌کنید!
هدایای تبلیغاتی وسیله های کاربردی و روزانه
مغایر بخش اعظمی از محصولاتی که در بازاریابی به کارگیری میگردد , زیبایی یک محصول تبلیغاتی است که در حیث گرفته میشود که تفاوت کوچکی در معاش آنهایی که به آن ها کادو داده شده‌است تولید نماید  آری چه بسا یک قلم یک کالای حتمی روزانه است!
دادن کادو به کسی  اهمیت ندارد چقدر گران قیمت یا این که ارزان باشد  آن چیزی که مهم است و باعث می شود هدیه شما بیشتر جلوی چشم باشد است که به چه شکل در روز از آن استفاده میکنند.  بی‌اختیار آنها‌را به یک گزینش رحجان‌پذیرتر برای مشتریان فریبنده یا این که مشتریانی که از سرویس شما به کار گیری میکنند تبدیل می نماید . شما به صورت ناخودآگاه به آن ها نشان می‌دهید که میتوانید برای آن‌ها موءثر باشید , به آسانی با تامین یک لیوان کوچک برای آنان که هیچوقت تشخیص نخواهند بخشید از بعضی نقطه ایده ها نیاز خواهند داشت!
در واقع , حدود ۵۳ % از مردمان از یک کالای تبلیغاتی به طور هفتگی استفاده می‌کنند… یا این که چه بسا اکثر زمان ها بیشتر!
هدایای تبلیغاتی تاثیر مثبت بر روی مشتری شما دارا هستند .
از آنجایی که شما به مشتریانتان و خریدارانتان یک کالای تبلیغاتی عرضه می کنید , این سبب می شود که تجارت شما صمیمی‌تر و نزدیک شدنی‌تر به لحاظ رسد ; چیزی که همینطور میتواند یاری دهد شالوده‌ی مشتری شمارا خرسند میکند . مشتریان خرسند گرایش دارا هستند که به تجارت شما متعهد بمانند , به این ترتیب به هر مقدار که شما آن‌ها‌را خوشحالتر بکنید , شاید آنان به جای نگاه کردن به جای دیگر برای خدماتی که شما می توانید عرضه نمایید , طولانی تر با کمپانی شما خواهند ماند .
شما می توانید چه بسا مشتریان بیشتری را به تجارت خودتان با عرضه‌ی هدایای تبلیغاتی ترقیب فرمائید . به عنوان مثال , شما یک خرس عروسکی تبلیغاتی را به حرفه‌ای های تجارت نمیدهید - شما آیتم مفیدتری مانند یک خودکار را تعیین خواهید کرد ; ما این مسئله را تضمین می کنیم که در تجارت مدام یک خودکار نیاز خواهد شد , به این ترتیب مطمئن باشید که‌این مال شماست!
طبق یک تحقیق , ۷/۱۴ % از شرکت‌کنندگان در تحلیل PPAT , گزارش کردند که آنان با دادن هدایای تبلیغاتی پس از اخذ و به کارگیری از آن تماس داشتند . این سه برابر اکثر از آن چیزی بود که دیگر رسانه‌های بازاریابی مانند چاپ یا این که تبلیغات تلویزیون به آن رسیدند , با تنها ۳ تا ۵ % تماس با تبلیغ .
با هدایای تبلیغاتی اداره یا این که بیزینس خویش را در قلب مشتریانتان جای دهید …

دسته ها: وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه پس از تائید مدیریت منتشر می شود.