چاپ بروشور تبلیغاتی

یکی از راه هایی که افراد برای تبلیغات محصول خود از آن استفاده می کنند، بروشور است. صاحبان مشاغل به تعداد زیاد سفارش بروشور تبلیغاتی می دهند و در بین مردم توزیع می کنند. بیشتر بروشورهای تبلیغاتی مورد توجه افراد قرار نمی گیرد و تعداد کمی از مردم بروشور تبلیغاتی را مطالعه می کند. برای اینکه سفارش بروشور تبلیغاتی بگیرید لازم است نکاتی را در این باره رعایت کنید.

تعریف بروشور

به بروشور، کالانما نیز گفته می شود. در بروشور توضیحات کامل از یک محصول و نحوه استفاده از آن داده می شود. کاربر نیز بعد از مطالعه بروشور تبلیغاتی درباره خرید و استفاده از آن تصمیم می گیرد. تولید کننده ای موفق است که در سفارش بروشور تبلیغاتی، اطلاعات کاملی از محصول را به طراح بدهد.

تفاوت بروشور و کاتالوگ در این است که در کاتالوگ چند محصول از یک شرکت به صورت خلاصه معرفی می شود ولی در بروشور از یک محصول خاص صحبت می شود. امروزه مدل های مختلفی به شکل اینترنتی و غیر چاپی برای سفارش بروشور تبلیغاتی به وجود آمده ولی هنوز هم چاپ بروشور رایج تر است.

انواع بروشور

بروشور انواع مختلفی دارد که یکی از دسته بندی ها، بروشور را به بروشور منگنه دار و تاشو تقسیم می کند.

بروشور منگنه دار

در بروشور منگنه دار باید تعداد صفحات زوج باشد. برای مثال اگر بخواهید سفارش بروشور تبلیغاتی 8 صفحه در اندازه A5 بدهید، بر روی 2 ورقه A4 طراحی و چاپ می شود و بعد ورقه A4 از وسط تا می خورد و منگنه می شود.

بروشور تاشو

 در این روش نیازی به صحافی و منگنه نیست. برگه ها به صورت افقی یا عمودی تا می خورند که در این حالت دورریز کاغذ ناشی از برش قسمت ‌ها اضافی وجود ندارد. سفارش بروشور تبلیغاتی تاشو از روش قبلی رایج تر و محبوب تر می باشد.

 خلاقیت در طراحی بروشور

یک طراح برای گرفتن سفارش بروشور تبلیغاتی نیاز دارد با توجه به محتوای بروشور نیاز به خلاقیت دارد. خلاقیت در بروشور موجب جذب مخاطب می شود و مخاطب به خواندن مطالب نوشته شده در بروشور ترغیب می شود. برای طراحی بروشور جذاب از نرم افزار ها طراحی نظیر InDesign استفاده می شود.

دسته ها: وبلاگ

دیدگاه های بازدیدکنندگان

مجید مظفری 16 اردیبهشت 1397 - 17:36

سلام
فیمت بروشور سایز a4 سه لت
گلاسه 135 گرم
تیراژ 5000 عدد
لطفا قیمت بفرمائید
باتشکد

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه پس از تائید مدیریت منتشر می شود.