سررسید 1399

سررسید 1399

قیمت و انواع سررسید 1399

مجتمع چاپ و تبلیغات مهرگرافیک با 14سال سابقه در تولید انواع سررسید از جمله سررسید عمومی و سررسید اختصاصی، در انتهای سال 1398 اقدام به ایجاد طرح‌های جدید برای دریافت سفارش سررسید 1399 شما عزیزان کرده است. در سال جدید ما انواع مختلفی از سررسیدهای تبلیغاتی را در اختیار شما قرار داده‌ایم که شما می‌توانید پس از انتخاب نهایی در قالب سررسید 1399، سفارش محصول خود را به ثبت برسانید. در ادامه انواع موجود از سررسید تبلیغاتی را برای شما گردآورده‌ایم:

 

ست مدیریتی 4تکه

سررسید یکروزه چرم 98

سررسید مدیریتی  ترمو زبانه دار

سررسید یکروزه  ذورنگ ربعی

انواع سررسید 1399

سررسیدها انواع مختلفی دارند که در سال 1399 سررسیدهای تولیدی این مجموعه عبارت‌اند از :
سررسید سلفون یک‌روزه تک‌رنگ، سررسید یک‌روزه گالینگور،  سررسید چرم یک‌روزه دورنگ، سررسیدترمو یک‌روزه دورنگ، سررسید سلفون دوروزه، سررسید چرم دوروزه، سررسید ترمو یک‌روزه فنری، سررسید سلفون جمعه جدا، سررسید چرم جمعه جدا، سررسید ترمو جمعه جدا. در نظر داشته باشید تمامی انواع سررسید 1399 تولیدی در مجموعه مهرگرافیک با افزایش قیمت جزئی قابلیت تبدیل‌شدن به سررسید اختصاصی را دارند. شاید شما در آخر برای سفارش محصولات اختصاصی همچون سررسید یا تقویم اختصاصی کمی هزینه بیشتر پرداخت کنید، اما مطمئناً این محصول بازدهی بسیار بیشتری برای شما و کسب‌وکارتان دارد زیرا در آن به‌صورت کاملاً اختصاصی می‌توانید به معرفی محصولات و خدماتتان بپردازید.
شما می‌توانید با توجه به کسب‌وکار خود و مشتریانتان و همین‌طور رؤیت نمونه سررسید 1399 در صفحه مربوطه راحت‌تر در برای سفارش سررسید 98 خود تصمیم بگیرید. اما قبل از رفتن به سراغ این صفحه پیشنهاد می‌کنم ادامه مقاله را نیز مطالعه کنید تا شاید بتوانیم در این تصمیم به شما کمک کنیم.

سررسیدارگانایزر مدیریتیسررسید گالینگور فنریسررسید اروپایی ترموچگونه برای سال 1399 سررسید مناسب انتخاب کنم

قبل از رؤیت نمونه سررسیدها و انتخاب از روی شکل ظاهری آن‌ها باید به این نکته توجه کرد که اگر دلیل سفارش شما، تبلیغات برای کسب‌وکارتان است، علاوه بر دقت به شکل ظاهری سررسید 1399 خود باید در نظر داشته باشید که مخاطبان و مشتریان شما چه اشخاصی هستند و سپس تصمیم خود را برای سفارش نوع سررسید انتخاب کنید. در ادامه برای شما دو مثال می‌زنیم.

سررسید مدیریتی با ساعت و ماشین حساب

سالنامه اروپایی با جعبه یادداشت

سررسید اروپایی گالینگور

سررسید برای مشتریان رسمی

اگر مشتریان کسب‌وکار شما اغلب دفاتر، شرکت­ها، ادارات و ... هستند باید در انتخاب سفارش خود، علاوه بر در نظر گرفتن شکل ظاهری رسمی، به پرکاربرد بودن آن نیز اهمیت دهید تا مخاطبان بتوانند نهایت استفاده را از آن ببرند، در همین جهت باید سررسیدی با تعداد صفحات بالا انتخاب کنید و اگر قرار است لوگو و مشخصات کسب‌وکارتان در تمامی صفحات قرار داشته باشد باید مراقب باشید که فضای زیادی را به آن‌ها اختصاص ندهید و بیشتر فضا را برای نوشتن مخاطب باز بگذارید. همین‌طور در مورد شکل ظاهری آن بهتر است از شکل‌ها و طرح‌های رسمی استفاده کنید.

سررسید ترمو وارداتیسررسید اروپایی چرم جودون

سررسید ترمو آج دار

 سررسید برای مشتریان غیررسمی

در مقابل ممکن است مشتریان و مخاطبان شما غیررسمی باشند، به‌طور مثال شما یک دفتر یا فروشگاه لوازم‌خانگی دارید، مطمئناً اغلب مشتریان شمارا افراد عادی با شغل‌های مختلف تشکیل می‌دهند که به‌احتمال زیاد قرار است از سررسید شما و یا هر هدیه تبلیغاتی دیگر، در خانه و نه محل کار استفاده کنند، در این زمان شما باید بیشتر از بحث کاربرد، به شکل و طرح سررسید سفارشی خود دقت کنید و از طرح‌های رسمی و خشک اداری دوری‌کنید.

 

سررسید یکروزه فنری ترمو حافظارگانایزر ترمو نفیس با کیف قفل دار

سرسید یکروزه دورنگ ترمو رنگی

سررسید دوروزه ته دوخت سلفونی

سررسید 1399 به همراه دیگر هدایای تبلیغاتی

شما می‌توانید علاوه بر سفارش سررسید 1399، برای مشتریان خاص خود اقدام به تولید یک پکیج تبلیغاتی کنید تا بتوانید مهم بودن آن‌ها برای کسب‌وکارتان را به آن‌ها بفهمانید، این پکیج می‌تواند شامل: سررسید 1399، تقویم رومیزی یا دیواری، خودکار تبلیغاتی و درنهایت یک سر­کلیدی تبلیغاتی باشد. تمامی این محصولات در سایت مهرگرافیک موجود هستند و شما از منوهای بالا می‌توانید انواع مختلف و قیمت‌های آن‌ها را مشاهده کنید. همان‌طور که بارها قبلاً هم به این موضوع پرداخته‌ایم، کسب‌وکارهای موفق همیشه در بین مخاطبان و مشتریان خود یک تقسیم‌بندی دارند و برای آن‌ها تفاوت قائل می‌شوند. شما می‌توانید 3 دسته هدایای تبلیغاتی برای خود سفارش دهید. دسته اول می‌تواند تقویم دیواری باشد که در اختیار همه افراد(غیر از مشتریان) قرار بگیرد، نرخ تبدیل به مشتری تقویم‌ها کمی پایین است اما با توجه به هزینه پایین آن‌ها کار عاقلانه‌ای به نظر می‌آید و مطمئناً می‌تواند به مشتریان شما بی افزاید. دسته دوم می‌تواند صرفاً یک سررسید 1399 باشد که به مشتریان عادی خود هدیه کنید تا با آن‌ها حس صمیمیت ایجاد کنید و باعث شوید تبدیل به مشتریان ثابت شما بشوند و دسته سوم می‌تواند یک پکیج هدایای تبلیغاتی باشد که مخصوص مشتریان خاص و ثابت است که هدف آن تشکر و قدردانی از این مشتریان است. فراموش نکنید طبق تعالیم متخصصان بازاریابی، 80 درصد فروش مارا 20 درصد از مشتریان ما انجام می‌دهند پس باید به‌خوبی مراقب این 20 درصد باشیم و مانع از حذف این مشتریان از لیست مخاطبان کسب‌وکار خود شویم.
در آخر شما می‌توانید از صفحه نمونه کار ها انواع محصولات تولیدی مجموعه گرافیک را مشاهده کنید. در صورت نیاز به هرگونه سؤال با پشتیبان آنلاین ما ارتباط برقرار کنید. 

دسته ها: وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه پس از تائید مدیریت منتشر می شود.