تبلیغات مدرن

تبلیغات مدرن

امروز دیگر تبلیغات فقط به روزنامه، رادیو و تلویزیون محدود نمی‌شود و فضای گسترده‌تری را شامل می‌شود. برای اینکه یک کسب و کار بتواند به تعالی برسد و به بهترین شکل ممکن توسط افراد یک جامعه شناخته شود، باید به دو مولفه کیفیت و مدیریت فروش تسلط کاملی داشته باشد. یکی از نقاط مهم در بخش فروش، بازاریابی و تبلیغات است.

تبلیغات ایمیلی

تبلیغات در اینترنت

یک کسب و کار باید بتواند از بهترین و مناسب‌ترین شیوه‌های تبلیغات استفاده کند تا بتواند به تعالی برسد و در اذهان عمومی به خوبی تثبیت شود. دیگر ایام تبلیغات تراکت و روزنامه‌ای به آخر رسیده است و فضای وب حرف اول را می‌زند. رشد فناوری و افزایش مخاطبان وب و شبکه‌های اجتماعی موجب شد که برگی دیگر از کناب تبلیغات ورق بخورد و مبحثی به نام تبلیغات مدرن مطرح گردد.
امروزه سازمان‌ها و افراد مختلفی از انواع و اقسام شیوه‌های تبلیغات مدرن در کارهای خود در جهت معرفی محصول و خدمات استفاده می‌کنند. بعضی از سازمان‌ها و گروه‌ها به دنبال آژانس‌های تبلیغاتی هستند که بتوانند از طریق این آژانس‌ها و به بهترین شکل ممکن خود را در معرض دید مخاطبان هدف قرار دهند.

تبلیغات اینترنتی

چند روش تبلیغات مدرن

شیوه‌های مختلفی برای انجام تبلیغات مدرن وجود دارد. یکی از مزایای تبلیغات مدرن این است که محدود به چند شیوه نیست. ممکن است هر سازمان به فراخور هوش، نبوغ، استعداد و خلاقیت خود، یک یا چند شیوه را برای تبلیغات مدرن خود انتخاب کند و هر از گاهی چند تکنیک به این تکنیک‌ها اضافه کند یا حتی از آنها بکاهد. البته افزایش یا کاهش تکنیک‌ها به اثربخشی آنها و نوع مخاطب هدف بستگی دارد.
یکی از شیوه‌های تبلیغات مدرن، تبلیغات اینترنتی است. واژه تبلیغات اینترنتی مضمون و درون‌مایه بسیار گسترده‌ای دارد و انواع متعددی را هم شامل می‌شود و مشاوران تبلیغاتی به خاطر همین تنوع، این روش‌ها را به شدت توصیه می‌کنند. تبلیغات ایمیلی، وبلاگی، بنری و غیره چند مثال از این شیوه تبلیغات مدرن هستند.

تبلیغات در وبلاگ

تبلیغات بنری در وب سایت ها

منظور از تبلیغات بنری، نصب تبلیغات در جاده‌ها و خیابان‌ها نیست بلکه چیزی مشابه آن است. در این روش، از عکس و سایر برنامه‌های چندرسانه‌ای استفاده می‌شود که در بالای صفحات قرار دارد و چشمان خواننده را به خود جذب می‌کند. یکی دیگر از شیوه‌های تبلیغات مدرن استفاده از موسیقی است. مشتریان به این روش واکنش خوبی نسان می‌دهند و به نوعی متقاعد می‌شوند که محصول یا خدمات ارائه‌شده سودمند است.

تبلیغات مدرن

هدایای تبلیغاتی بهترین روش تبلیغات مدرن

شیوه دیگری که در تبلیغات مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد، تبلیغات تشویقی یا ترغیبی است که با استفاده از هدایای تبلیغاتی و تهیه رویدادهای رسانه‌ای مصرف کننده را تشویق به استفاده از محصول یا خدمت می‌کند. در این روش باید از خلاقیت بالایی استفاده کرد تا مشتریان برای پیگیری محصول یا خدمات اصلی تمایل پیدا کنند. یکی از روش‌های مهم در تبلیغات مدرن، استفاده از پشتیبانی و حمایت افراد معروف و موجه در جامعه است که البته مدت زمان زیادی است که مورد استفاده قرار می‌گیرد. تبلیغات غیرمستقیم هم یکی دیگر از روش‌هاست. گاهی در یک سریال یا فیلم می‌بینید که یک برند خاص مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع از این طریق آن برند دارد به صورت غیرمستقیم تبلیغات انجام می‌دهد.

دسته ها: وبلاگ

دیدگاه های بازدیدکنندگان

حسین معماری 06 شهریور 1398 - 19:43

با سلام
معماری هستم مدیریت بیمه آسیا
چند روش تبلیغات مدرن برای دفتر بیمه بگید که تکراری نباشه و زود جواب بده

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه پس از تائید مدیریت منتشر می شود.