هدایای تبلیغاتی خاص

هدایای تبلیغاتی خاص

خاص ترین هدایای تبلیغاتی امروزه در انواع و نمونه‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شوند که از ارزش و کارایی بالایی برخوردار هستند. این دسته از هدایا در میان بسیاری از مصرف‌کنندگان محبوب می‌باشند.

مقاله امروز در ارتباط با هدایای تبلیغاتی خاص است. در این مقاله با انواع هدایای تبلغاتی خاص و کاربرد آن ها آشنا خواهیم شد. در ادامه با ما همراه باشید. وقتی صحبت از یک هدیه تبلیغاتی می شود لزوما به معنای هدیه ای گران قیمت نیست. بلکه این هدایا می تواند وسایلی ارزان قیمت ولی اختصاصی باشد. هدیه تبلیغاتی می تواند از یک لیوان تبلیغاتی با آرم شرکت شما شروع شود و در رده های بالاتر به ساعت مچی گران قیمت، انواع وسایل الکترونیکی مثل تبلت و...  برسد. البته تجربه ثابت کرده که هدایای تبلیغاتی اختصاصی و ارزان قیمت ماندگاری بیشتری در ذهن مشتری دارند.

خاص‌ترین هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی خاص به‌عنوان یکی از موارد مهم در اکثر مراسم‌ها و همچنین شرکت و سازمان‌ها موردتوجه قرار می‌گیرند. درواقع خاص‌ترین هدایای تبلیغاتی از لحاظ قیمت و ارزش می‌توانند موردتوجه مسئولین قرار گیرند. البته نباید از کاربرد هدایای تبلیغاتی خاص برای افراد مختلف نیز غافل شد. شاید هزینه و قیمت این دسته از هدایای تبلیغاتی بیشتر موردتوجه افراد قرارگرفته باشد، اما بسیاری از این موارد می‌تواند تا چندین سال برای آن‌ها کاربرد داشته باشد.

انواع هدایای تبلیغاتی ازجمله انواع خودنویس، انواع تقویم‌ها و سررسیدها به همراه لوازم‌خانگی و اداری و همچنین شخصی مانند انواع مختلف ساعت مچی نیز می‌توانند جزء این دسته از موارد محسوب شوند، که امروزه نیز بسیار موردتوجه و پسند افراد مختلف در مراکز گوناگون قرارگرفته است. خاص‌ترین هدایای تبلیغاتی در شهرهای مختلف طراحی و تولید می‌شوند که می‌توان به نمونه‌هایی همچون تهران، شیراز و همچنین اهواز اشاره نمود. در برخی از این شهرها از صنایع‌دستی به‌عنوان هدایای تبلیغاتی خاص استفاده می‌شود. برای دسترسی به مرکز تولید هدای تبلیغاتی خاص در اهواز و اصفهان با ما در تماس باشید.

خاص‌ترین هدایای تبلیغاتی در سازمان‌ها

سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف با برندهای متفاوت در طراحی و ارائه انواع هدایای تبلیغاتی در هر سال از دیگر رقبای خود پیشی می‌گیرند. با نزدیک شدن به‌روزهای اول سال نو افراد و مسئولین در این مراکز برای اهدای هدایای تبلیغاتی خود اقدامات لازم را به انجام می‌رسانند. این سازمان‌ها برای جذب بیشتر افراد و همچنین جلب‌توجه دیگران نسبت به برند شرکت خود به طراحی و ارائه خاص‌ترین هدایای تبلیغاتی می‌پردازند.

این امر نیازمند تأمین مخارج بیشتر نسبت به هدایای تبلیغاتی معمولی ازجمله انواع سررسید، تقویم‌های رومیزی و تقویم دیواری می‌باشد. البته شایان‌ذکر است که همه سازمان ها و شرکت‌های فعال توانایی لازم برای ارائه این‌گونه از هدایای تبلیغاتی برای کارمندان و دیگر افراد را ندارد و برخی از شرکت و سازمان‌ها با برند مشهور شناخته‌شده از این هدایای خاص برای کارمندان خود استفاده می‌کنند؛ اما نمونه‌های مختلفی از خاص‌ترین هدایای تبلیغاتی در شرکت‌های مختلف برای کارمندان طراحی و تولید می‌شوند که در ادامه به بیان چند مورد از آن‌ها خواهیم پرداخت.

تصویر1

ماندگاری هدایای تبلیغاتی خاص

با وجود تمام این تفاسیر انتخاب هدیه تبلیغاتی باید به گونه ای باشد که در ذهن مشتری ماندگار شود. در واقع فلسفه هدایای تبلیغاتی خاص چنین است. به همین دلیل است که بیشتر سازمان ها از پرچم های رومیزی و لیوان های تبلیغاتی اختصاصی به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می‌ کنند. این وسایل بیشتر از هر چیزی در معرض دید قرار می گیرند.

انتخاب هدایای تبلیغاتی خاص

همان طور که در قسمت قبل اشاره کردیم؛ شیوه انتخاب هدایای تبلیغاتی خاص باید به گونه ای باشد که در معرض دید قرار بگیرد. در مرحله بعد شما باید قسمتی از هدیه را انتخاب کرده تا بتوانید آرم و برند خود را در این قسمت به نمایش بگذارید. بهترین مکان برای این کار به خصوص در وسایلی مثل لیوان یا کلاه مرکز وسیله است. بزرگی و گران قیمت بودن یک هدیه تبلیغاتی لزوما نمی تواند سبب کارایی آن شود. حتی در مواردی دیده شده که کارایی و موثر بودن یک بشقاب کوچک و یا یک پرچم رو میزی به مراتب بسیار بیشتر از یک کیف گران قیمت بوده است. حال آن که شما برای بشقاب یا پرچم متحمل هزینه کمتری هم می شوید. از همه مهم تر اینکه این هدیه ها به راحتی بصورت اختصاصی قابل ارائه هستند.

تصویر2

فلسفه استفاده از هدایای تبلیغاتی خاص

فلسفه استفاده از هدیه تبلیغاتی در واقع معرفی محصول خود به دیگران به گونه ای موثر و مفید است. با این کار شما کار مشتریان و استفاده کنندگان از خدمات تان را بسیار آسان تر خواهید کرد. علاوه بر این هر مشتری که از هدایای تبلیغاتی خاص شما استفاده می کند به گونه ای تبلیغ کننده برند شما به شمار می آید. این مشتری تا زمانی که هدیه شما را نگه داشته و از آن استفاده می کند می تواند موجب جذب دیگر افراد به سمت برند تجاری شما شود.

استفاده از هدایای تبلیغاتی خاص و اختصاصی تاثیری به مراتب بیشتر از آگهی های چاپی و نامه های تبلیغاتی دارند. چرا که هیچ تضمینی وجود ندارد که آن ها حتی نگاهی کوچک به متن آگهی بیندازند. حال اگر شما همین تبلیغ را در قالب یک کلاه و یا تیشرت با آرم اختصاصی ارائه دهید می تواند تا مدت زمان زیادی مشتری را نسبت به شما وفادار نگه دارد. علاوه بر این میتواند موجب مشتری آفرینی هم بشود. بیشتر شرکت های بزرگ از این شیوه برای تبلیغات استفاده می کنند. آن ها به خوبی می دانند که با این کار هزینه کمتری متحمل شده و نتیجه بهتری نسبت به سایر شیوه ها خواهند گرفت.

تصویر3

انواع هدایای تبلیغاتی خاص

هدایای تبلیغاتی خاص مثل پرچم رومیزی، آفتابگیر و کلاه: این سه وسیله به عنوان رایج ترین و قدیمی ترین و البته ارزانترین هدایای تبلیغاتی خاص به شمار می آیند. حداکثر زمان استفاده هر مشتری از این وسایل یک سال است. بیشتر سازمان ها و شرکت ها از این وسایل برای تبلیغات در نمایشگاه ها و تبلیغات کوتاه مدت بهره می گیرند. این وسایل برای تبلیغات وسیع و گسترده بسیار کاربردی و موثر است.

لیوان، کیف، سررسید، کلاه و ساعت: دسته دوم هدایای تبلیغاتی خاص، هدایایی هستند که تنها به مشتریان ثابت اهدا می شوند. در واقع هدف از استفاده این هدایا ایجاد ماندگاری و وفاداری مشتری نسبت به سازمان و یا شرکت است. بیشترین مدت زمان استفاده از این هدایا سه سال بوده و اغلب در فروشگاه های بزرگ و مغازه های معتبر مورد استفاده قرار می گیرد. البته در این میان باید به وسایلی همچون خوشبو کننده ماشین، آفتابگیر و یا تی شرت هایی با آرم شرکت اشاره کرد. هدایای این دسته علاوه بر ماندگاری بیشتر در ذهن مشتری، قیمت کمتری هم دارند.

در این جا ذکر این نکته ضروری است که در انتخاب هدایای تبلیغاتی دو عنصر اختصاصی بودن و قیمت ارزان بسیار تاثیر گذار است. هدایایی نظیر پرچم رومیزی، لیوان، بشقاب، کلاه تبلیغاتی، تی شرت، خوشبو کننده ماشین و آفتابگیر از جمله اقلامی هستند که دو عنصر اختصاصی بودن و ارزان قیمت بودن در آن ها کاملا رعایت شده است.

تصویر4

استفاده از نام و برند بر روی هدایای تبلیغاتی خاص

استفاده از نام و برند لوگوی شما روی هدیه تبلیغاتی باعث می شود تا این نام مدت ها و حتی برای همیشه در ذهن استفاده کننده ماندگار شود؛ اما در این میان نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که هدیه تبلیغاتی شما باید به گونه ای باشد که علاوه بر معرفی درست شرکت شما؛ از طراحی متناسب با استفاده کننده برخوردار باشد. به بیان دیگر هدیه شما بهتر است شخصی سازی شده باشد. خوب است برای اینکه این شیوه تبلیغاتی شما موثر باشد دو عنصر اختصاصی بودن و قیمت پایین را کاملا مورد توجه قرار دهید.

نمونه‌هایی از خاص‌ترین هدایای تبلیغاتی

انواع شکلات تبلیغاتی: از خاص‌ترین هدایای تبلیغاتی می‌توان به انواع شکلات با برند شرکت و سازمان موردنظر اشاره نمود. یکی از موارد بسیار موردتوجه در ایام نوروز آجیل و شکلات است که این امر می‌تواند فرصت مناسبی برای تبلیغات از طریق این هدیه خاص محسوب شود. با حک کردن نام برند بر روی شکلات‌ها می‌توان به تبلیغات ویژه پرداخت.

انواع عروسک تبلیغاتی: یکی دیگر از خاص‌ترین هدایای تبلیغاتی که امروزه نیز بسیار موردتوجه افراد مختلف قرارگرفته است انواع عروسک های خاص با برند مشخص می‌باشد. این دسته از هدایا از طرفداران بسیاری برخوردارند و می‌توانند گزینه مناسبی برای تبلیغات نتیجه‌بخش تلقی شوند.

انواع لوازم‌خانگی: یکی از نفیس‌ترین هدایای تبلیغاتی خاص انواع لوازم‌خانگی است که می‌توان به نمونه‌هایی مانند انواع سرویس چینی، سرویس چای‌خوری و چندین مورد دیگر اشاره نمود که با اضافه نمودن نام برند در گوشه و کنار از این دسته وسایل می‌توان به تبلیغات گسترده پرداخت.

انواع وسایل شخصی: یکی دیگر از پرطرفدارترین و خاص‌ترین هدایای تبلیغاتی وسایل شخصی مانند انواع کمربند و کیف پول است که جایگاه مناسبی برای درج برند برای آن‌ها تعیین‌شده است. البته موارد دیگری نیز می‌توانند به‌عنوان هدایای تبلیغاتی خاص مدنظر قرار گیرند که ما در این بخش به چند مورد از آن‌ها اشاره نمودیم.

دسته ها: وبلاگ

دیدگاه خود را بنویسید

دیدگاه پس از تائید مدیریت منتشر می شود.